2013. április 22., hétfő

Közkívánatra - 22.hét betöltve

Mivel már többen nyaggattatok, beadom a derekam, tádáám:

Valahogy így képen én nagyobbnak látom picit (nem győzöm megjegyezni, hogy azért van egy adag zsírpárna bélés rajta:) )...
de amúgy nagyon sokminden múlik azon, mi van rajtam, van, amiben szimplán csak kövérnek nézek ki:) De a legjobb barátom most a leggings lett (korábban nem volt, sosem hordtam), és hát a szoknyák annyira nem előnyösek, mint azt korábban gondoltam.
Holnap óriás bevásárló útra megyünk az előttünk álló felújításokhoz (Tesco, Praktiker, IKEA a sorrend), közben meg még mindig azon küzdök, hogy most már izgőmozgóZozi szobájára feldolgozható áron ajtó kerüljön, nem egyszerű történet, kicsit megbántam, hogy 3 éve megszabadultunk az előzőtől...Lassan kiképzem magam asztalosnak is...
A héten csodák-csodájára semmilyen vizsgálat nem vár rám.

3 megjegyzés: