2013. április 10., szerda

Félidő:) - 20.hét betöltve

Úgy repül az idő! Már betöltöttük a 20. hetet is!:)

Nagyon újdonság nincs, voltam ma védőnőnél, már hallgattunk szívhangot is, rám csodálkozott, hogy jé, már a 20. hét!

Közben nem is írtam még, hogy milyen jól "sáfárkodtam" (eladtam jó pár haszontalan dolgot a Teszveszen, meg megváltam a 100 ezer forint értékű aranyékszereimtől - mindig is utáltam a zaranyat, mégis kaptam...., meg jött be egy kis alkalmi meló, no meg persze anyuéktól némi támogatás...) és olyannyira helyrerázódtak a pénzügyeink, hogy most némi lakásfelújításba fogunk a következő hónapokban. Persze, csak apróságok (falfestés, ajtók felújítása, meg végre valahára lecseréljük a nálam is idősebb, utálatos ruhásszekrényeinket, meg közben átkalibráljuk a lakást Zorka kompatibilisre), de sokat fog javítani a komfortérzetünkön, úgyhogy tökjó:)
Szal, most ezzel vagyok leginkább lefoglalva, és valljuk be, baromi jó, hogy nem kell most dolgoznom:), van tennivalóm bőven, pláne, hogy állítólag igazi homo oeconomicus vagyok. :S

Ja, egyébként nem gondoltam, hogy a várandósság miatt ennyi vizsgálatra meg ilyesmire kell járni, átlag heti 1 befigyel..most legközelebb hétfőn vagyok hivatalos Surányihoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése