2012. október 27., szombat

Most jó, vagy mégsem jó?

Az előző bejegyzésemhez hozzászólók elbizonytalanítottak, ami nem nehéz, mert egészségügyi téren, főleg a "nőgyógyászati bajom" terén már annyi rossz tapasztalatom volt, hogy már senkiben nem tudok teljesen megbízni, nem tudom, kinek hihetek...Több szem többet lát alapon biztos nem ártana, ha azon nyomban elrohannék a Mensmentisbe (ha már a csapból is ez a név folyik), hogy ott is mondjanak véleményt, csak hát a pénztárcánknak nem mindegy, nem vagyunk abban a helyzetben...(na meg persze nyilván csak munkaidőben van rendelés) Ettől függetlenül lehet, hétfőn kérek egy időpontot - azt hallottam, amúgy is csak több hétre előre lehet kapni -, max. majd lemondom.
A nagy agyalás közepette csináltam diagramot az eddigi glükóz és inzulin értékeimhez:




9 megjegyzés:

  1. Azt csinalsz, amit akarsz...de meg mindig azt mondom, hogy nem normalis, ha a cukor es az inzu is 120 perc utan nem csokken, hanem no. Vagy a gyogyszer fajtaja, vagy az adag, vagy a dieta nem jo...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eszter, értem én, vagyis úgy érzem, hogy segíteni akarsz Nekem, amit nagyon köszönök! Viszont kicsit zavar, hogy én úgy érzem, mindezt kioktatóan és gunyorosan teszed...

      Törlés
    2. Ne haragudj, irasban jobban kell vigyazni a szavakkal, mert a testbeszed es a mimika nelkul konnyen felreertheto. Mar eltelt par nap a bejegyzesem ota, de azt hiszem ey kicsit felhuztam magam azon, hogy ugy ereztem homokba dugod a fejed. Valoszinuleg csak egy kis valtoztatas kell, hogy normalizalodnajak a dolgok. Meg egyszer elnezest. Magam miatt mar nem, de masok miatt turelmetlen vagyok... Es azt szeetnem ha mihamarabb sikerulne Nektek. Lehet, hogy mivel belolem elvileg eltunt a turelmetlenseg masra vetitem... :-) De csudijo...

      Törlés
    3. Semmi gond:) De miért érezted, pontosan hol, hogy homokba dugtam a fejem? komolyan kíváncsi vagyok, mert én nem érzem így egyáltalán, sőt, és lehet, hogy becsapom magam?...elhiheted, hogy én is milyen türelmetlen vagyok, pont most gondolkoztam, hogy már több, mint 2 éve próbálkozunk....és ez idő alatt ráadásul még csak 3x volt ténylegesen esélyünk..

      Törlés
    4. Eszter, mivel még mindig a hozzászólásodon rágódom, összeírtam az álláspontokat itt: http://reprodukalas.blogspot.hu/2012/11/mikor-is-jo-akkor-az-inzulin-ertek.html
      A Mensmentises nő véleménye viszont ellenkezik azzal, amit te írtál. Most akkor mi van???? Kééész.

      Törlés
  2. Szia! Utánanéztem a hormonoknak, hogy honnan rémlett..
    Hormontábla itt:
    http://www.infertility.hu/hormontabla.htm

    és itt, kifejezetten a TSH babaprojekthez itt (is) meg van említve:
    http://www.babanet.hu/tarsalgo/attachments/1291793302.8078.pdf

    "TSH általában: 0.2-3.1 uU/ml (vagy mU/l).
    TSH babaprojekthez: 0.5-1.0 uU/ml (vagy mU/l)".

    Más források nem ennyire szigorúak, van aki 1.5 körülinek, van aki 2 alattinak mondja, de mindenképpen bőven a felső határ alatt javasolják.

    A TSH különben általában em vészes, realtive egyszerűen bogyóval beállítható, így nem érdemes rizikózni.

    Üdv, Audrey.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Audrey! Fúú, köszi, ezeket az anyagokat még nem találtam meg. A TSH értékem így valóban elgondolkodtat, de leginkább az, hogy Szűcs miért nem írt fel rá "vmit", miért hagyta annyiban, hogy ha majd netán lombikra kerülne sor, akkor kell rendezni...rá is fogok nála kérdezni, úgyis a napokban esedékes az új stimu indítás...asszem ha most sem ad rá meggyőző választ, megadja a löketet a Mentsmentis látogatáshoz...
      Viszont ami eddig engem jobban izgatott, az az inzulin szint, arról nincs valami hasonló okosságod?
      Ha jól vettem ki, tegnap voltál a BMC-ben. Mik a benyomásaid? (a blogod linkjét sajnos nem leltem)

      Törlés
    2. itt vagyok :
      http://szulokvagyunk.blogspot.hu/
      :)
      az inzulinod sztem nem olyan nagyon gáz, de jobb lenne, ha esne 120nál már és nem emelkedne, de ebbe nem ástam magam bele anynira, mert az enyém ok..

      Törlés
    3. Jaaa, az a blog vagy te, már összevissza olvasok mindent, és kavarognak a dolgok, bocsi:)

      Törlés