2012. október 8., hétfő

Önszorgalmi vércukorterhelés vizsgálat

Megint bebizonyosodott, hogy jó pénzért mindent megkap az ember normálisan, és a TB ellátás elmehet a francba...meg az is, hogy kötelezően fizetni kell...
Pénteken elmentem vércukor terheléses vizsgálatra:
- Neten rákerestem, kiadott egy olyat, ami a Mammut tetején van (nekem az jó, mert onnan gyorsan beérek melóba, meg gondoltam, a két üres órában van mit nézelődni...), felhívtam őket, mondták, 8100 körüli pénz, két nap múlvára kaptam is időpontot, és kész. (azért döntöttem a fizetős mellett, mert ez így még mindig olcsóbb volt, mint ha elmegyek Surcihoz, hogy szeretnék egy ilyen vizsgálatot, és ő ír ki TB finanszírozottra, és fizetem ezért a 10.000Ft-os vizsgálati díjat....no és nem kell persze Kistarcsára kimennem a vizsgálatra)
- Odamentem, halál kedvesek voltak, kulturált környezet, semmi várakozás, ahogy azt az ember elvárná.
- 4 óra múlva! már küldték is E-MAILEN! a leletet. (Nem ám 2-3 hét múlva be lehet menni érte személyesen) tiszta 2012:)

Itt az eredmény:

Név:                             Eredmény:           Referencia:    
-----------------------------------------------------------------
Glükóz                           4,9 mmol/L         3,5 - 6,1     
Glükóz terhelés 60'              4,7 mmol/L         3,1 - 10,5    
Glükóz terhelés 120'             4,8 mmol/L         3,1 - 7,5     
Inzulin                          6,6 mIU/L          1,9 - 23,0    
Inzulin terhelés 60'             20,5 mIU/L                        
Inzulin terhelés 120'            25,0 mIU/L                        
HOMA-IR                          1,4                    - 4,4 



E szerint a 120-as inzulinom van épphogy a referencián túl, ami jobb eredmény, mint a másfél évvel ezelőtti, amikor "felfedezték" nálam az IR-t. Akkor a 60 percesem volt 75 körül. Tehát laikusként, és az utána olvasások alapján ez nem rossz, bár azt gondolom, hogy a gyógyszer szedés mellett, azért lehetne jobb is...úgyhogy most az a terv, hogy visszamegyek Surcihoz ezzel az eredménnyel. És mindezt úgy időzítem, hogy a 13 nap körül, hogy nézzük, hátha van spontán tüszőérés, vagy ha nincs, bízom benne, hogy felírja a Duphastont, és elkezdhetem szedni előbb, nem úgy, mint Szűcsnél, hogy meg kell várni a 35. napot... Így "lefaraghatunk" 2 hetet a várakozásból.

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hasonló cipőben járok mint Te. Most mennek a kivizsgálások újra.
    Milyen ember a Szűcs doki? Hogy kell őt kezelni? A többi dokiról tudsz valamit?

    VálaszTörlés
  2. Bocsi az udvariatlanságomért. Hogy vagy? Megjött már? Mikor lesz a következő inszemetek?

    VálaszTörlés
  3. Milyen udvariatlanság?? Ugyan már:) örülök, hogy hozzászólsz, érdeklődsz:) Most épp a 15. napnál tartok, úgy 5 napja kíváncsiságból (meg mert vettem olcsón) csinálok ovulációs tesztet, pozitív eredményre nem számítok, de hátha, legalább lefoglalom magam:) Pénteken megyek vissza Surcihoz, remélem, ő felír duphastont, ha igen, akkor már a nov. 5-ei héten kezdődhet is elvileg a következő stimu.

    Hogy Szűcs milyen doki? Hát, szűkszavú, igyekszik minél gyorsabban letudni a dolgokat...szóval nem nagyon van idő őt bárhogy is kezelni...legalábbis nekem nem volt. Egyszer próbálkoztam kicsit kizökkenteni, mikor mondta, hogy akkor 2 nap múlva inszem, aznap volt a házassági évfordulónk, és én megjegyeztem neki, hogy ez igazán remek ajándék:) Erre eresztett egy halvány mosolyt, de kb. ennyire bírt kizökkeni a futószalag mellől.

    VálaszTörlés
  4. Szűcs elsőre nem lett a lelkesítő kategóriába sorolva.
    Nekünk van még egy lombikra lehetőségünk, de már egy inszemen is túl vagyunk mert a fiúk eredménye jó lett hozzá. Na ezt nem értette hogy a 35 %-s lombikról miért volt értelme visszalépni a 15%-s inszemre. Eddig a Kaáliba jártam és gondoltam váltok egyet hátha itt tud valaki mondani valamit a Miért nem sikerült kérdésemre. Eddig semmi választ nem kaptam. Most egy endokrinológust keres hogy az IR-met ellenőrizze már, de lehet hogy én is egy önszorgalmi terheléses vizsgálatnál kötök ki.

    VálaszTörlés
  5. Hú, hát igen, a BMC nem az a hely, ahol az ember választ kap a kérdéseire...a "Miért nem sikerültre" meg nem is tudom, hogy lehet-e valahol választ kapni igazán.
    Én mint "állami ellátott" BMC-s azt gondolom, hogy a Kaáliba sokkal körültekintőbbek a dokik, mert hát az ember ott fizet...mégsem?

    VálaszTörlés