2012. október 17., szerda

Kulisszatitkok

Mivel most nem nagyon tudok új dolgot írni a nemzőképességemről, írok hát magáról a blogról, mert vannak kérdéseim, hátha megválaszolja őket valaki....

Szóval itt, az "Üzemeltetési Osztályon" jó pár statisztikát meg lehet nézni napi, heti, havi és mindenkori bontásban is:



- Hány "oldalmegjelenítés" (=olvasások száma) történt:
Szóval, nagyon durva, de már több, mint 2000 oldalmegjelenítés történt! Ami nekem nagyon soknak tűnik, mert az elején kb. azért kezdtem el, hogy kiírjam magamból a dolgokat. De aztán lehet, hogy ez nem is sok, nem tudom.
Amúgy rém kíváncsi vagyok, hogy ez hány embert takar a valóságban, tehát hány visszajáró olvasó van...úgyhogy kedves Visszajárók! Légyszi, erre a posztra az alján nyomjatok egy "sorstárs vagyok"-ot, ez lesz az én kis visszajelzési statisztikám:)
 
- Melyik webcímről jöttek ide a "látogatók":
Na ez a legérdekesebb...ugyanis az tök természetes, hogy a google.com meg a fórum, ahol "aktív" életet élek szerepel a listán, no de egy csomó másik blog is van...:
  • vannak nyitottak, ahova hiába látogatok el, nem találom a hivatkozást ( :-O )
  • van egy, ami külön büszkeség: a golyahozza.blogspot.hu gazdája kirakta a főoldaláraa hivatkozásomat ajánlóul:) Ezúton köszönöm neki! (Csak rájönnék, hogy lehet ilyet beállítani...)
  • van egy, amit nem tudok megnézni, mert zárt, egy bizonyos martina-macika.blogspot.hu: na, innen rendszeresen vannak látogatók, mint már korábban is írtam, kíváncsi vagyok, hogy miért...(bár lehet, hogy csak ugyanazért, mint golyahozzánál)
- Melyik országból: itt is vannak érdekesek:) Az EU-n kívül Oroszország és az USA is

- Milyen kulcsszavak keresésével kötöttek itt ki: no hát, itt jellemzően a BMC és annak variánsai szerepelnek

- Melyik bejegyzést hányan olvasták - ez szerintem nem túl reprezentatív, mivel vszeg a bejegyzés megnyitását veszi alapul, pedig egy adott hossz alatt a teljes megjelenik a főoldalon. gondolom én.


- Meg azt is, hogy melyik böngészőt használják, de ez engem meg annyira nem izgat:)


Szóval, valaki legfőképp azt árulja el nekem, mi hír járja martina-macikánál...
UPDATE: elárulva:)

10 megjegyzés:

  1. Szia!

    Martina-macika blog tulajdonosa vagyok :D Véletlenül találtam rá a blogodra, és ittragadtam. Remélem nem gond, hogy olvaslak, bár mivel nyitott a blogod, gondolom nem :) Én nem vagyok sorstársad. Nekem már van 2 gyerekem, DE! pont azért, hogy te is átélhetsd ennek örömét, ezért drukkolok neked. Bár lehet,hogy fura...nem hiszed...te tényleg így van. Drukkolok (több hozzád hasonló blogod olvasok, többek közt a golyahozza blogot is). Bármi kérdésed van, csak írj, szivesen válaszolok. Üdv. Renáta

    VálaszTörlés
  2. Szia Renáta!

    Végre, de jó, hogy érkezett hír a nagy "rejtélyes" martina-macika blogról:) Nagyon örülök, és köszönöm, hogy figyelemmel követed a sorsom, ez nagyon sokat jelent nekem! Pláne, hogy nem vagy sorstárs. De anno a 2 kölök nálad is hasonlóan problémásan sikerült, vagy ezen a téren teljesen szerencsés vagy?

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Szerencsére nálunk nem volt gond. Hamar összejött mind a kettő. Bár a második baba ikerterhességnek indult, viszont az egyik baba elment. Ha szeretnéd olvasni a blogom, szólj. Csak azért mondom,hogy ne legyen olyan egyoldalú a dolog.

    VálaszTörlés
  4. Akkor különösen érdekes, hogy hogy kötöttél ki az én illetve hasonlóak blogján:) Külön öröm:)
    Szívesen olvasnám én is a blogod, igen, mi kell hozzá?

    Hű, azért az sem volt egyszerű helyzet, hogy az egyik baba elment...mit éreztél akkor? Mert a külső, érzelmileg nem érintett ember gondolhatná azt is, hogy ez annyira biztos nem viselt meg, sőt még valahol "jobb is", hogy így történt. Az érzelmes fajtája (mint én:) ) meg biztosan azt gondolja, hogy megviselt.

    VálaszTörlés
  5. (Bocsi, hosszúra sikeredett :D )
    Különös...de valahogy szeretem olvasni ezeket a blogokat. Hidd el, tényleg csak a drukkolás miatt. Olyan jó érzéssel tölt el mikor vki tesztel egy pozitívat és büszkén mutatja, valahogy kicsit én is újraélem az én tesztelésemet.Egyébként terhes vagy épp babás blogokat is szeretem olvasgatni. És, hát a hozzád hasonló blogokból is remélhetőleg ilyen lesz ;) Na de még mielőtt azt hinnéd, hogy vmi fanatikus, eszement nő vagyok, aki a neten lóg egész nap, hogy ilyen blogod olvasson, hozzáteszem, hogy a blogok tulajdonosainak egy-két tagjával már személyesen is találkoztam. És persze rengeteg időt foglalkozom a gyerekeimmel is. Ezt az időtöltést, nagy akkor végzem, amikor a nagy oviban van, a kicsi alszik...Na nem magyarázkodom tovább :D Egy a lényeg, itt vagyok, drukkolok :)
    A blogom olvasásához az kell, hogy adj egy e-mail címet, amire küldök egy meghívót, és már olvashatsz is.
    A másik kérdésedre, hogy válaszoljak...kicsit hosszú lesz, bocs. Megpróbálom röviden. 5 hetes voltam, amikor elmentem az orvoshoz, hogy igazolja a terhességem, tudom, elég korai, de nem bírtam tovább, tudni akartam,hogy a helyén van-e. Akkor ugyebár még nem sok mindent láttak, csak egy kis pöttyöt. 1 db-ot. Kérték 1 hét múlva menjek vissza, de mivel elkezdtem vérezni, görcsölni tudtam,hogy baj van, gyorsan bementünk a kórházba, ahol ráírták a papíromra,hogy fenyegető vetélés.Én akkor nagyon sírtam, pedig hát tudtam,hogy ha rosszul végződik is, akkor pár hónap múlva újra próbálkozhatunk, de hát ugyebár tudod milyen az,ha egy nő gyereket akar.... 1 hetet megint várnunk kellett, hogy kiderüljön megmarad-e a terhesség vagy műtéti úton kell-e beavatkozni. Amikor visszamentünk a kórházba, akkor derült, ki (6 hetesen), hogy van egy 4 mm-es embrió, de mellette van egy üres petezsák, és ezért volt a vérzés, mert az a baba elment. Akkor nagy volt a meglepetés, megmondom őszintén, hogy "örültem", hogy egyáltalán van baba.De nyilván rossz érzés is volt. Ami engem akkor megviselt, az a bizonyos 1 hét, amikor várni kellett, hogy kiderüljön lesz-e baba vagy sem. Én eléggé érzékeny típus vagyok, én akkor az egy hét alatt minden nap bőgtem. (Nem nyalizásképpen, de minden tiszteletem azoknak a nőknek, mint te és a hozzád hasonló sorstársaidnak, én nem tudom bírnám-e)Összes többi dolog a blogomban. Kérem az e-mail címet.

    VálaszTörlés
  6. Hűű, hát ez sem lehetett azért egyszerű...
    Egyébként nehogy azt hidd, hogy én nem szoktam ezért bömbölni, meg padlón lenni...úgy látszik, ezt jól titkolom itt. Próbálok erős maradni, és tartani magam, de ez csak a 'külcsíny'.
    Akkor ha a reprodukalo@gmail.com-ot felveszed a látogatói listádra, azt megköszönöm:)

    VálaszTörlés
  7. Elküldtem a meghívót. Kellemes olvasgatást. :)

    VálaszTörlés
  8. Köszi:) Azt már látom, hogy a Levi mozgékony kölök, mert minden képen van vhol egy seb az arcán:)

    VálaszTörlés
  9. Szia, én csak most bukkantam Rád :) Szurkolok Nektek!!! +++

    VálaszTörlés