2012. október 3., szerda

Jövőkép

 Na, és akkor most kiírom magamból, ami a legjobban aggaszt: a jövőképem:

Ugyebár minden erőmön azon vagyok 2 éve, hogy a kétéves tervem teljesüljön, vagyis, hogy babát várok, aztán babázom....utána meg majd foglalkozom a "karrier" kérdéssel. viszont most szembesülnöm kell vele, hogy matematikailag most már tutira a "karrier" kérdést előbb elő kell vennem, sajnos. Ugyanis mint már írtam korábban, február 28-áig van munkám...
És hát újra számoltam:
- ha feltételezem, hogy legközelebb november végén van esélyem teherbe esni, akkor legkorábban 2013. augusztusában szülök.
- Ha márc. 1-től álláskereső lennék, és a jelenlegi kedves politikának köszönhetően csak 90 napig jár az álláskereső járadék, azzal együtt az egészségbiztosítási idő. Tehát 2013.05.28-ig lesz biztosítási viszonyom.
- Asszem a GYES (vagy hogy nevezik) igénylés előtt max. 45 napig lehet biztosítás nélkül lenni (már 2x átrágtam a húszezer oldalas leírást, de nem emlékszem pontosan, meg nem is értem biztosan) Tehát így nem jön ki sehogysem, mindenképp kell valami új munkaviszony...
De legalább attól már nem kell tartanom, hogy január-februárban úgy megyek állásinterjúra és/vagy új melóhelyre, hogy takargatnom kell a hasamat...
Na de akkor is, hogy menjek így új munkahelyre, hogy közben folyton vizsgálatokra kell járnom, és akármikor terhes lehetek? Mert ugye 1. ha őszintén elmondom, hülye lesz bárki is felvenni, 2. nem is szívesen beszélnék róla, 3. titkolni meg nem tudom, hiszen állandóan hiányoznom kell melóból....

Lehet, kicsit zavarosan írtam le, mert nekem is zavaros, sok a bizonytalan tényező....

Az is lehet, hogy más úgy látja, hogy túlaggódom a helyzetet, de engem ez már hónapok óta feszeget, és fog is egyre inkább, úgyhogy akinek van javaslata, mit tegyek, ne fogja vissza magát, és ossza meg, legyen szíves!


Ugyanitt vennék megmaradt Duphastont, Merionalt, Pregnylt és Utrogestant, szintén bejegyzésbe írjon, légyszi, akinek van.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ha még aktuális nekem van megmaradt duphaston (3 doboz az egyikből hiányzik 1 szem).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm, de most lett két "adagnyi", is úgyhogy egyelőre - és nagyon remélem, hogy már soha többet - nincs szükségem többre.

      Törlés