2012. november 8., csütörtök

"Nejussakelodáig" Mensmentis

Na, kétnapi szöszmötölés után tegnap megjött, úgyhogy holnap megyek vissza, remélhetőleg indítani a következő stimut.

Úgy döntöttem, hogy ha ez az inszem sem sikerül, akkor elmegyek a Mensmentisbe, legalább 1x. És mivel előre látó vagyok, és nem akartam az időt vesztegetni, már most kértem időpontot, hogy majd a várható eredményhirdetés (kb. max. dec. 17-re várható) után rögtön tudjak menni. Ne legyen rá szükség! És jól is tettem, hogy már hívtam őket, mert legkorábban dec. 18-ra kaptam időpontot....november 7-én, szép.

4 megjegyzés:

  1. Drukkolok Nektek!:) MI hétfőn megyünk a második fiúszámlálásra.
    A héten voltam én is terheléses inzulin vizsgálaton. A cukrom 5,1-ről 7,3-ra ment fel 120 perc alatt, az inzulinom 6,7-ről 33,6-ra, de úgy hogy nem vettem be a gyógyszerem a cukros lötty ivása után. Ezt beszéltük meg a doktornővel. Erre ma azt mondta hogy rendben van és szedjem továbbra is a 3*1 Adimetet. Másik gyógyszert akart eredetileg, de telefonon azt mégsem lehet megbeszélni és időpontja csak januárban van. Sajna:( Ez a szörnyű hogy még a lelet megbeszélésekre sincs idő akkor amikor a lelet megvan. Két hónap múlva meg már a lelet értékei sem biztos hogy igazak lennének. Hihetetlen hogy csak magánúton tud az ember valamit talán rendesen elintézni, de már ebben is kételkedem.
    Egyébként Szűcs mit mondott a TSH szintedre amiről a másik blogbejegyzésednél írtál?
    A lényeg hogy drukkolok Nektek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) Erről az Adimetről még nem is hallottam...hova jársz dokihoz?
      A Mensmentisbe is másfél hónapra előre adnak időpontot, pedig az is önköltséges...szóval én már nem tudom, hol lehet normálisan intézni bármit is.

      Szűcs csak annyit mondott a TSH-ról, hogy lombikhoz lenne kicsit magas, de egyelőre ezzel nem foglalkozunk. Legalábbis vmi ilyesmit...

      Törlés
    2. Az Adimet-et az IR-re kaptam anno még 2007-ben egy terheléses inzulin vizsgálat után. Ha jól emlékszem 70 valamennyi lett a 120 perces inzulinom. A cukrom akkor is jó volt. Az akkori nődikom Krizsa írta fel és nem jártam endokrinológián. 3*1 500 mg-ost szedtem azóta. Most ugye váltottam dokit és a Szűcs elküldött vizsgálatra, hátha attól jött meg ebben az évben össze-vissza a menszeszem. Protekcióval sikerült bejutnom Székely Katalinhoz a Péterffyben endos. Sajna csak telefonon tudtunk egyeztetni az eredményekről, így viszont mégse váltana gyógyszert ahhoz találkozni kellene vele, de arra csak januárban kerülhet sor. Állítólag az Adimennél van már jobb gyógyszer, mert ez szívódik fel a legrosszabbul, de ennek az ellenkezőjét is olvastam már.

      Törlés
    3. Jaa, így értem már. Lehet, hogy a Mercforminra akar váltani. Csak azért gondolom, mert mostanság akitől hallottam, mindenki azt szed, vagy Metforalt. És mivel ezt az Adiment 2007-ben írták még fel, sanszos, hogy elavult...de aztán lehet hogy nem, csak fejtegek.

      Törlés