2012. november 26., hétfő

Stimu kontroll - mélypont - 2.széria/4. rész

Mélyponton vagyok, de remélem, ez már a gödör legalja.
A mai ítélet: bal és a jobb petefészekben is 1-1 13mm-es tüsző...A 20. napon, 17 Merional után...
Megemeltük az adagot napi másfélre, úgyhogy törhettük fel a várható munkanélküliségemre lekötött pénzt.
Pénteken kell visszamennem legközelebb.
Erre a hírre, bevallom, eléggé megtörtem, kicsit elfogyott az erőm. Egyszerűen nem értem, hogy lehet, hogy 2 ciklussal ezelőtt ugyanerre a kezelésre (sőt, kevesebbre), már megvolt az inszem, aztán az előző ciklusban pedig minden beavatkozás nélkül tök jónak néztek ki a dolgok UH és cukorterhelés szerint, minden jel arra mutatott, hogy javulás állt be, erre most meg...legalább valami szakértő (leginkább Szűcsnek kéne...) mondana valamit, hogy van ez így, ezért nem kell aggódni, előfordul ez...
Ezek után bementem a melóhelyre, ahol pedig őrület van a szerdai ellenőrzés miatt. A na elején az idegeim kicsit felmondták a szolgálatot, és a sírás kerülgetett, pláne, amikor a teljesen inkompetens "főnököm" feltette nekem a kérdést, hogy "biztos jó ez a doki?", és még azt sem vette észre, hogy mindjárt elbőgöm magam, és nem ám lelépett volna rögtön, és hagyott volna békén a picsába...érzelmi intelligencia=0, ülj le fiam, egyes.
Aztán érdekes, mert a nap végére pont ez az őrület volt, ami elterelte a figyelmem az önsajnálatról, de nem állítom, hogy hejj, de jót tett.
Az a baj, hogy egyfolytában azon gondolkozom, hogy mit csinálok másképp (=rosszul), kvázi hibáztatom magam, hogy pl. nem kellett volna szombaton meginni azt az 1 üveg bort Pé szülinapján, mer biztos az is rosszat tett...

Kedves Intim Torna Illegál, ha eljut hozzátok, akkor szeretném jelezni, hogy dobtam a kötelet....

Várakozási megfigyelés:
9:30-kor értem oda, 9:44-kor már hívtam Pét, konkrétan előttem 1 ember ment be, döbbenet...
Amúgy most már tutibiztos vagyok benne, hogy nem érkezési sorrendben hívnak be. Az a tippem, hogy a recin, a mappába a legfrissebb érkező a kupac tetejére kerül mindig, és az asszisztens, ha felvísz egy adagot, akkor felülről kezdi...Merthogy mikor odaértem, már volt kupac, és rögtön utánam hozta fel.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nem te csinálsz bármit is, amitől más... engem BMC előtt a dokim Closti + Merional kombóval stimulált, utóbbiból néha csak kettő kellett repedésik, néha négy, mindenneű felfedezhető rendszer nélkül... Szóval lassan, de biztosan nőnek, ahhoz képest hogy csomó hónapig peteérésed sem volt régebben, szerintem ez nem gáz... a kezelés ára sajnos annál inkább :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen,igen, jó,jó, ma már belátom, hogy annyira nincs azért nagy para, max. anyagi téren...kösz a lélektartást:) Az ilyen hozzászólások ráznak helyre, ha már a doki nem teszi..

      Törlés