2012. szeptember 3., hétfő

Stimu kontroll - 1.széria/2. rész

A tüszőim 1 hét injekciózás után nem kezdtek el érni még:( Ma megkaptam az első "nem gépszerű" feedbacket Szűcstől: "türelem". Türelem van az, csak mellette rettegés is, hogy mi van, ha az uram elutazásáig nem jön össze...ezt mondtam a dokinak is, és azt mondta, hogy pénteken - mert hogy akkor kell mennem vissza újra - okosabbak leszünk, akkor meglátjuk.
Addig pedig megemeltük, és napi 1 egész Merionalt szurkod belém Pé. tudtam én mélyen, hogy eddig is felesleges pazarlás volt kinyomkodni a lefolyóba az 1/3-át az adagoknak, elfértek volna bennem..no mindegy.
Mondjuk az olyan jó lenne, ha péntekre megnőnének, és hétfőn lehetne az inszem a házassági évfordulónkon...:) Hahó, aranyhal, ha hallod, ezt kívánom!

Várakozási megfigyeléseim:
Ma úgy fél11-re értem oda, és negyed1-kor végeztem. mikor odaértem, simán volt ülőhely bent a váróban, tehát nem voltak sokan, viszont aztán volt egy jó fél órás szünet neggyed12-től, mikor Szűcs nem volt a vizsgálóban. De sztem még így is jobban megéri csak 11 körül menni csak, eddig így mindig max. másfél óra volt az egész. Reggel sztem többet kellhet várni, de majd egyszer azt is kipróbálom, mivel a fél-fél napos szabijaim egyszer el fognak fogyni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése