2012. szeptember 7., péntek

Stimu kontroll - Domináns tüsző:) - 1.széria/3. rész

Végre-végre egy kis jó hír:):
Mára végre lett domináns tüsző!:) Igaz, csak egy, és még csak 14mm, de én ennek is örülök, mert az elmúlt két évben ez a 2. amit látok.
Szűcs doki azt mondta, hogy hétfőig még szúrjuk a napi 1 Merionalt, és akkor újra megnézzük, és valszeg szerdán inszem:)))
Bár így a konkrét aznapi házassági évfordulós ajándék egy tüszőrepesztő szuri lesz, de az is jó, nem vagyunk telhetetlenek:) Most mindketten nagyon örülünk, így jó hétvégénk lesz:)

Ja, és kérdeztem, hogy inszem után javasolt-e pihenni, betegszabira menni. Kiderült, hogy ő azon a parton áll, akik azt gondolják, hogy nem kell semmi, úgy kell felfogni, mint egy normál teherbeesést, de azért a zárómon rajta lesz, hogy táppénz javasolt. Hát mivel én kicsit sem vágyom a munkahelyemre, és ártani nem árt, csak ki fogom íratni magam pár napra...

Várakozási megfigyelés:
11 után kicsivel értem oda, 11:39-kor már hívtam is Pé-t, mert végeztem. Furcsa volt, hogy vagy 4-5-en ültek a váróban, mikor megérkeztem, és mégis, míg ott voltam, csak 2 ember ment be előttem...Ja, és Szűcs doki külön mondta, hogy hétfőn délelőtt menjek, utólag nem tudom megfejteni, miért mondhatta...

Költségvetés eddig:
48e Ft-nál járunk, szerencsére még az egészségkártyáról futotta eddig. Ebbe már belekalkuláltam a tavalyról meglévő Pregnylt is, ami hétfőn fog kelleni, ha minden igaz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése