2012. augusztus 27., hétfő

Sínen vagyunk! - 1.széria/1. rész

Na, végre, ma minden úgy történt, ahogy reméltem, a legnagyobb rendben:)

Azért most is volt némi izgalom: miután múlt kedden beszedtem este az utolsó Duphastont, és hátradőltem, hogy jó, akkor most péntek előtt nem fog megjönni, szokása szerint. Na,erre másnap délután már elkezdett pecsételni, aminek az lett az eredménye, hogy a 3. ciklusnap, amikor vissza kell menni a stimuláció kezdésre szombatra esett...
Fesztiválozás közben megvitatva a dolgot, úgy döntöttem, hogy attól még hétfőn fogok visszamenni (aznap még úgyis szabin vagyunk, és így nem kell Szegedről pénteken ezért feljönni, aztán vissza, ami megint idő és pénz), majd egy napot "elhazudok", és azt mondom, az a 4. napom. Nem hiszem, hogy 1 nap bármit befolyásolna, pláne nálam, amikor nem hogy egy teljes ciklus alatt, de még 1 nap sem történik semmi odabent beavatkozás nélkül.

Szóval ma nyugisan visszamentünk, 11-re, az eddigi tapasztalatok és vélemények alapján, 1 órát vártunk, aztán pikkpakk ultrahang, 1 perc konzultáció, két recepttel a kezemben viszontlátásra.
Na jó, kifejtem az 1 percet:) : 2 napig 1-1 ampulla Merional szurkodás, aztán már csak 2/3 jövő hétfőig, amikoron menjek vissza ultrahangra. Pont ennyit mondott Szűcs doki, ja és e mellett még úgy érezte, azt fontos elmondania, ha azt elmagyarázza, hogy az 1 amplullából majd hogy csináljunk 2/3-ot...:)
Szerencsére mivel már jó sokat tájékozódtam az inszeminációról, nem ülök most itt kérdésekkel a fejemben, de ide komolyan nem szabad felkészületlenül menni, mert aztán csak pislogsz, mivel a pörgetés miatt, míg bent ülsz a dokinál, azt nem bírod felfogni, amit mond, nem hogy még eszedbe jussanak a kérdések, még ha fel is írtad őket előtte...

Szóval most mindketten örülünk, és azt érezzük, hogy eddig most vagyunk a legközelebb a célhoz. Olyannyira, hogy most attól sem félek, hogy esetleg a férjuram elutazásáig nem jön össze az a tüszőérlelés....ennyi hormontól már csak meglesz jövő hétre, vagy azutánra "legrosszabb" esetben.

Ja, és a gyógyszer vásárláshoz 1 jó tanács: 10 ampulla Merionalt írt fel, amiből mint itthon utólag megláttam a neten, van 1db-os és 10db-os kiszerelés. Mi 10 1db-os kaptunk, ami így 27 ezer forint volt durván, de ha 1 10db-os kapunk, az csak 23 ezer lett volna...nemtom, hogy a gyógyszerész lány miért nem olyat adott, de jobb ezzel is számolni, mert ha előre tudom, akkor lehet, szóltam volna, és akkor rájön, hogy van olyanjuk is, és azt adja, vagy ha nem, akkor csak 7-et kérek, mert annyi kell jövő hétfőig, és ha még azután is kell, akkor max. iratok még fel aznap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése