2012. szeptember 23., vasárnap

Elmaradt tesztelés és az Utrogestan esete

1.
A napokban eldöntöttem, hogy tudom, bár még korai - mert a doki azt mondta, 1-én teszteljek - azért játszásiból ma már csinálok egyet. Aztán kora reggel félálomban kimentem pisilni, és jól elfelejtettem, hogy ezzel célom lett volna...mert hát ugye még nagyon korai, így kb. a napi első, koncentrált pisi a leginkább alkalmas. Úgy látszik, a sors úgy akarta, hogy ma még ne.

Egyébként múlt héten gondolkoztam, hogy rendelek  innen tesztet, mert 10db 1400Ft-ra jön ki, és nagy érzékenységű. A Rossmann ennyi pénzből a legolcsóbb tesztből 3 jön ki, tehát gazdaságosabb. De aztán elvetettem, ne legyen rossz ómen, ne legyen már szükségem 10 tesztre:)

2.
Mivel ma megfogalmazódott bennem, hogy kb. 1 hete, a rám ellentétesen jellemző módon székrekedés félém van, eszembe jutott, hátha lehet ez pl. a terhesség jele, úgy általában. Bizony lehet, a progeszteron miatt, és hát én ugye napi 3 Utrogestannal juttatok belőle rendesen a szervezetembe...
Innen az infó: http://www.webbeteg.hu/cikkek/egeszseges/9936/terhesseg-es-szekrekedes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése