2012. szeptember 10., hétfő

Stimu kontroll - a jó hír:) - 1.széria/4. rész

Ma voltam kontrollon, a pénteki 14mm-es tüsző mára megnőtt 18mm-re, méhnyálkahártya 11mm, úgyhogy ma még egy utsó Merional és csütörtökön inszem!!!:)
Szóval így mára kaptunk egy jó hírt a házassági évfordulónkra, és most jöttem rá, hogy csütörtök pedig 13-a:), ami a meghatározó száma az életemnek pozitív értelemben, úgyhogy remélem, most is az lesz:)
Holnap este 20:00-kor kell beadni a 2 ampulla Pregnylt tüszőrepesztőnek.

Egyébként ma éreztem először magam "visszajáró, ismerős arcnak".:)
Ugyanis megérkeztem a váróba rutinosan, és ott volt Heni (akinek még az emlő UH vizsgálatot köszönhettem), akivel el tudtuk dumálni az időt. Erről jut eszembe, egyébként:

Várakozási megfigyelés:
9:10-kor érkeztem, bár úgy nézett ki, sok karton van előttem, 9:45-re már kész is voltam.:) Nem akarom elkiabálni, de eddig nagyon szerencsés voltam ilyen téren.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése