2014. május 28., szerda

Rövid hírek

1. Cucu: kijött a 2. foga is:) Az első már szinte teljesen kinőtt.

2. Én: voltam Surányinál kontrollon, vettünk még egyszer vért, hogy biztos legyen a diagnózis, hátha helyreáll magától, és nem kell gyógyszer, ha kell, akkor könnyen lehet, hogy életem végéig :( Vicces, mert eddig nem tudtam, hogy ott nála, helyben, a magánrendelésen is lehet vérvételezni, persze pénzért, de nem drágább, mint más fizetős helyen: 6000Ft volt most a TSH, és az antiTPO, nekem ez most megérte, hogy nem kell megin egy utat szerveznem erre...
Ja, és jövök annyival a (mostanra már nem is) új asszijának, hogy megemlítsem, bírom már a csajt, visszaszívok mindent, amit a terhességem végén írtam róla, hogy túúú máccs, vszeg akkor más lelki állapotban voltam....

+1: kifogásaim, miért nem írok gyakrabban: annyi mindent kell csinálni....és cucu mellett már képtelenség a laptopomat elővenni, mivel most elértünk oda, hogy mindig azt akarja csinálni, amit én....

2 megjegyzés:

  1. Gratu a második foghoz! :)
    Igen, ez az időszak nem könnyű, visszagondolva nem is értem, miért nem tudtam semmit sem csinálni, amikor Pupák még egész nap a kanapén heverészett... :))

    VálaszTörlés