2014. május 14., szerda

Most tényleg a fogzás?

Vagy szerintetek lehet más is?

Ezek történnek a napokban:
- kanalas kaja közben elkezd magas hangon panaszkodva sírni: szóval nyitja a száját, be a kaja, sírás, de nyitja újból, és eszi tovább ugyanazt, de közben sír...és nem csak a savasabbnak gondolt zöldség-gyümölcsnél, hanem a tápszer-búzadara papinál is. Ma így evett meg egy adagot az ölemben ülve..próbáltam közben a hűtőrágókát, azt rágta ímmel-ámmal, de nem láttam raja, hogy "ááá, ez de jót tesz"
- talán kicsit válogatósabb, volt pl. hogy nem ette meg azt a papit, amit máskor simán, és sírva fakadt, és végül a tápszernél kötöttünk ki.
- az eddigi megszokott 2-3 kaki helyett 5-7x kakil, és volt, hogy csak ilyen icipici híg, benne takonyszerű nyák - de többnyire ugyanolyan a kakija, mint eddig, nem büdösebb, és látszik, hogy az jött ki, ami bement, talán néha kicsit hígabb, de inkább olyan, mint ha az eddigi mennyiség 5-7 részletben jönne ki.
- össz. mennyiségben amúgy max. icipicit csökkent a fogyasztás, kb. annyi, hogy az 1000-et most nem felülről, hanem alulról súrolja.
- ja, néha van olyan, hogy csak úgy egyszer csak felsír egy fél percre, miközben tökjó kedve volt, és semmilyen külső behatás nem érte, tehát tuti belül van vmi baja.

Már sokszor mondtuk, hogy "biztos a foga", mikor nem tudtuk, mi baja, de ennnnnyire még sosem illettek a tünetek rá. És kaki téren meg kizárnám a "vmi vírust", mer én ezt nem nevezném úgy kimondottan hasmenésnek, és mellette (szerencsére) nem hányik, és azért eszik rendesen.

Mindig azt gondolom, mikor van vmi, hogy viszem a dokihoz, de aztán mégse, nem akarok minden sz..ral dokihoz járkálós anyuka lenni, pláne, hogy Cucu nem csipázná...

No, mit gondoltok?

7 megjegyzés:

  1. a kaki alapján lehet,h arról van szó. azt mondta nekem a védőnő/doki anno,h a nyál amit nem köp ki vagy folyik ki a fogzás miatt, az a kakival együtt távozik és ezért ilyen nyálkás,hígabb a kaki.
    nem tudom mivel eteted,de próbáld ki a műanyag kanalat, hátha az nem bántja annyira az ínyét.
    illetve én dologéllel (gyógynövényes gél) kentem/kenem az ínyét (patikában tudsz szerezni és kb 1700 ft) ezt akárhányszor bekenheted. ha nagyon úgy érzed,h fájna neki akkor dentinox-ot szoktak adni (ezt én nem próbáltam) ez lidokainos cucc amit max 1-2x használhatsz neki.
    Timssz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. - jaja, a kakinál én is erre gondolok.
      - műanyag kanállal eszik:)
      - igen, a dologéllel kenjük, vagyis inkább lenyalja, meg a tubust eszi:) dentinoxhoz még nem akarok folyamodni.

      Törlés
  2. Ha ennyire fáj neki, mindenképpen fájdalomcsillapító!!!
    Ez egyértemű fogzás, ilyenkor nyugodtan mehet napi 2x a Nurofen szirup.
    Mindenkinek kínkeserves egy fogfájdalom, hát még egy babának?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, nem tudom, ha nem vagyok biztos benne, és csak 1-2 napig van ez (mert úgy volt), akkor inkább nem adok neki gyógyszert, elégnek gondolom a dologélt. Ha nagyon fájna neki, nem enne, gondolom (ahogy én sem ettem, mikor nagyon fájt) De nem baj, nemsokára már meg fogja tudni mondani, ha a foga fáj...

      Törlés
  3. Hogy van Zozi? Nyugodtan adhatsz neki Nurofent, hiszen recept nélkül kapható, nem kifejezetten gyógyszer. Nem fog hozzászokni, sokan mondták már. Én is adtam neki, amikor nagyon szenvedett Balázs, de csak este, lefekvés előtt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnap áttört a 2. foga:) A Nurofent nem vetem el, de azért egyelőre tényleg egyszer sem volt olyan vészes a helyzet, csak 1-2 percig panaszkodott, előbb elmúlt, mint hogy hatott volna a gyógyszer. A Nurofen amúgy miben más mint az Algoflex Baby? Mert az is van ithon, az is lehet jó, nem?

      Törlés
    2. Algoflexem nekem nincs itthon, de gondolom ugyanaz, mint a Nurofen.

      Törlés