2013. szeptember 19., csütörtök

Testem-12kg

Ja, azt nem is írtam, hogy a várandósság alatt rám jött 19kg-ból a szüléssel 12 kg ment le, ami sokkal jobb, mint amire számítottam:
  • A várandósság 0.hetén a kezdő súlyom: 71,3 kg
  • Szülés napján "záró" súlyom: 90,1 kg
  • Szülés után 3 nappal: 77,6 kg -ez pár tized ingadozással azóta (2 hete) állandó
A régi, "nagy has" előtti ruháimat még nem nagyon volt alkalmam elővenni, próbálgatni.

További testváltozások - általánosságban elmondhatom, hogy kb. 2-3 hét kellett a regenerálódásomra:
  • a hasam rém plöttyedt, ha megbököm, még percekig rezeg (sokkal másabb, mikor csak meghízik, eddig akkor mindig feszes volt)
  • a branül helye körüli tenyérnyi lila folt már teljesen elmúlt
  • a szembevérzésem még makacsul, de már csak apró nyomban van meg
  • a sejhajom már nem nagyon fáj
  • a szüléstől brutál megnőtt aranyér lebenyke visszatöpörödött
  • a gátvarrás, már szinte teljesen összeforrt (de friss infóért ma nézek le oda zuhany után, mivel nem nagyon nézegettem)
  • már csak nyomokban van vérzés, arra is inkább azt mondanám, hogy véres váladék
  • nemtom a szülés, hormonok miatt-e, de összevissza viszketek, és vannak rajtam kiütés szerű dolgok
  •  a szülés óta továbbra is lágyat kakizok, gondolom, a testem így akarja kímélni az ottani részeket.

4 megjegyzés:

  1. Anyám, 12 kiló?! De mi volt ennyi könyörgöm egy átlagos súlyú gyerek mellett...?! Nagyon vizesedtél, vagy hogyhogy?
    Én jelenleg -1 kilót "híztam", mi lesz velem szülés után...? Mindig vékony szerettem volna lenni, de ha a mostanimból lemegy egy tizes, elég furán fogok kinézni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Est, nyilván - gondolom én - több nem fog lejönni, mint amennyit híztál...nálam nemtom, mi volt a 12kg, mert nem vizesedtem, max. a kánikulában dagadt be a lábam a végén. És ne aggódj, van még időd hízni bőven...de olyat is hallottam már, hogy van, aki csak 4-5kg szed fel, alkati és kajálási kérdés.

      Törlés
  2. Válaszok
    1. jól-jól, csak kevés az idő...de már pótolom a bejegyzéseket...

      Törlés