2012. augusztus 17., péntek

Túl fiatal?!

27 éves vagyok, és ezért többször éreztem már azt mások hozzáállásában, hogy "jajj, mit akarok, mit aggódom, még tök fiatal vagyok, van egy csomó időm"....
Szörnyű ez a "normalizálás": a mai világban már inkább az az átlagos, hogy 30 alatt nem szülnek a nők, holott szüleink, nagyszüleink korában aki 25 évesen nem "tudta már le" a szülést, azt szólták meg. 

Én úgy érzem, hogy nincs már csomó időm, mi most szeretnénk babát (és egyébként is mindig úgy voltam vele, hogy nem akarok 30-on túl szülni, ismerve a köztem és anyukám közt lévő generációs szakadékot, stb.) És 2 év próbálkozás után az ember már amúgy sem tudja úgy érezni, hogy van még sok ideje. 


Egyébként rém csitrinek éreztem eddig magam a BMC-ben, ahányszor ott voltam, a csupa kinézetre 35-45 éves nő között....nem jó egy a gyerekvállalás kitolódási tendencia szerintem. ilyen szempontból örülhetek, hogy már korábban voltak intő jelek, hogy itt meddőségi probléma lesz, és kvázi időben nekiálltunk a probléma megoldásának.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése