2012. augusztus 9., csütörtök

ütemterv módosítás

Szerencsére annyira jól telik a nyár, hogy meg sem írtam, végül hogy határoztam, mivel közben a fórumon a lányok még elláttak tanácsokkal:
- Bár írtam Surcinak, sajnos nem válaszol:(, gondoltam rá, hogy elmegyek hozzá személyesen, de az idő, és egy újabb 10-es, és őszintén szólva feleslegesnek tartom. Akárhogy is olvastam utána, sztem elég az 2x750mg Merckformin nekem, és megbízom a korábbi javaslatában, míg Szűcsben nem ebben a kérdésben.
- Úgy döntöttem, hogy csak teszteltem (2x is), és nem megyek ilyen istenbizony nem vagyok terhes csekkolós ultrahangra, mivel annak sincs sok értelme, és elmenne vele 1 nap szabim...ha netán terhes lennék, kiderül, ha nem jön meg a Duphaston után se, és Duphaston nem árthat terhesen, legalábbis az elején van, akinek külön felírják.
- Mivel aug. 21-26-ig elmegyünk SZIN-re a remélhetőleges utolsó fesztiválozásunkra, úgy szeretném időzíteni, hogy utána levő hétfőre essen legkorábban a 3. nap, amikor mehetek a kezdő ultrahangra. Tehát 12-én elkezdem szedni a Duphastont most (ha addig nem jön meg, hehe).
- viszont csak hogy most megint legyen min görcsölni, az én férjuram szept. 19-22-ig Hollandiába megy melóügyben, nekem meg akkortájt lesz a 26.-29. ciklusnapom, úgyhogy nagyon remélem, hogy addigra "lezavarjuk" peteérést, mert ha akkora fog esni, az gáz. Pláne, hogy ki tudja, mennyi pénzt fogunk beleölni a hormonokba...akkor az mind pénzkidobássá válna. Az idő vesztésről már nem is beszélek....úgyhogy drukkoljatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése