2014. január 18., szombat

Hozzátáplálás megkezdődött

Jajj, annyira nem bírok update lenni itt...szóval már igazából a baracknál tartunk.
Zozi 4hó+7naposan evett először almát, első nap csak úgy 1-2 kanál levet. Akkor még fintorgott, mint ha savanyú lenne (pedig édes volt sztem), de ennek ellenére érdekelte, és húzta a szájába a kanalat. Aztán 4 napra rá már eljutottunk egy korrekt adag reszelt almáig.
1 hét múlva a barackot kóstoltuk meg már simán püré formában. Timi okos tanácsára még nyáron mélyhűtöttem barackot, az egyik fajta nem finom (pedig sztem megkóstoltam, mielőtt lefagyasztottam, de ki tudja már, terhes voltam...), de a másik, amit a nagyi rakott el, nagyon jó. Zozinak is jobban ízlik, mint az alma, sztem állaga miatt, úgyhogy sztem az almát is botmixerrel fogom megpróbálni, nem reszelővel. Na szóval, 4 nap fokozatos kóstolgatás után ma benyomott 180g-ot:)

Az elején amúgy elég bonyolultnak tűnt ez a hozzátáplálás, 1 hétig pihent is a pulton az almareszelő, mire nekiláttunk, de némi olvasgatás után úgy döntöttem, nem pörgök rajta annyit, az alapszabályok megvannak, oszt kész.

6 megjegyzés:

  1. Szia Réprodukáló! :)

    Bizony, jól eltűntem, pedig lenne miről írni bőven. De valahogy mire eljutnék a gépig, mindig jön valami új tennivaló, vagy pont felébred a kis pupák, és rajta kívül már nem lehet mással foglalkozni. :)

    Egyébként jól vagyunk, már fél éves elmúlt, egyelőre almát, sütőtököt, banánt, barackot, kekszet eszik, összevissza kúszik a lakásban (persze mindig a legkisebb és legszűkebb helyeken találom meg, pedig jó nagy játszószőnyege van).

    Nagyon kiegyensúlyozott és derűs baba, sokat mosolyog, kacag, rengeteget dumál, nem fél senkitől, jól bírja a nyúzást, és ha jövünk-megyünk.

    Látom, Zozival is minden rendben, gyönyörű kislány és szemmel láthatóan boldog is, gratu nektek!

    Köszönöm, hogy érdeklődtél, nagyon jólesett! :)

    Üdv: Sensitive

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Na, de jó hallani rólad, pláne, hogy minden oké:) Ezt a blogodba is írhattad volna amúgy:), de megtisztelő, hogy itt tetted:) Mik most a méretei? Ezen pörgök, statisztikázom most kicsit...

      Törlés
    2. Ó, a kis pupák kisebb, mint a standard méretek, úgyhogy hozzánk nem lehet viszonyítani. Ráadásul a védőnőnk irtó szórakozott, a múltkor össze-vissza méricskélt, és végül nem is írta be az adatokat a megfelelő helyre, szóval nem tudok pontosakkal szolgálni.
      Amit biztosan tudok, hogy 6250 körül van a súlya, és viszonylag hosszú baba, de még nem mértem, hány centi. Ruhákból még a miniket hordjuk, most kezd belenőni a 68-as méretekbe. Szóval Zozi, bár fiatalabb, már réges-rég lehagyta, ahogy olvasom. :)

      Viszont nagyon mozgékony baba, amikor ébren van egy percre sem áll meg, kúszik, forog, irtó gyorsan változtat helyet, néha hirtelen meg sem találom, hol van. :D

      Szeret zenét és mesét, verseket hallgatni, ha énekelünk neki velünk dünnyög, és annyira cuki, hogy ahogy Molly szokta írni, már elviselhetetlen. :) A keze is nagyon ügyes, már van, hogy két játékot fog egyszerre, és amikor kúszik, általában visz magával valami kis játékot is az útra. Rettenetesen nehéz tisztába tenni, mert minden érdekli, a pelenkázón is állandóan forog, mindent lepakol, ledobál a földre, szóval egy pillanatig sem unatkozom.

      Lehet, hogy megpróbálom behozni magam, bár bosszant, hogy mennyi mindent nem írtam meg, pedig de jó lett volna...

      Törlés
    3. bezony, később jó visszaolvasni, hogy is volt:) én már arra sem emlékszem magamtól, hogy volt az 1-2. hónapban

      Törlés
  2. Nézzem meg neked Balázs 4, 5, 6 hós méreteit, vagy már elkészült a statisztikád? Ő is vékony, mint Sensitive babája, 8 hónaposan annyi mint Zozi 4 hónaposan. A súly duplázása után alig hízott.
    Az almát próbáld meg befóliázni és sütőben megsütni. Balázs imádja így!
    Én is nagyon örülnék, ha Sensitive folytatná a blogját. Szívesen olvasnám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. statisztikánál fejben statisztikára gondoltam:) de ennyi infó is elég, köszi:) úgy tűnik, Zozi nagyobb baba, de nyugtat, hogy hosszábban is, nem csak súlyra...

      Törlés