2014. január 31., péntek

A változatosság kedvéért...

Szóval tegnap voltam dokinál.
A cukrom/inzulinom, of korsz, nem tökéletes, de nem is ítélte annyira vészesnek, hogy gyógyszert szedjek. Elég a diéta (szülés óta a súlyom nem változott, maradt a masszív 10kg, főleg ringó hasháj formájában) + mozgás...khm, ha végre eljutok odáig....tudom, könnyű kifogást keresni, de Zozi mellett így is annyi tennivaló gyűlik...
Kis kitérő: Múltkor voltam egy bodyarton...nem ismertem, de a leírás alapján gondoltam, az viszonylag lájtosabb, ilyen nyugis, jógás marhaság, jó lesz nekem, mivel az alakformáló meg zsírégető ugrabugrákat már akkor is nehezen bírtam, mikor sokkal jobb volt a kondim. Egyébként mivel tényleg iszonyat eltunyultam (=80éves öregasszony), és a derekam is fáj néha (tudjátok, volt egy csigolyatörésem 2éve, ami nem tett jót), valami gerinctréning féleséggel szerettem volna indítani, de nincs olyan óra időben és helyszínben, amire el tudnék menni...Na, szóval gondoltam én, hogy a bodyart lájtos...no, hát ilyen merevnek, rondának, kövérnek rég éreztem magam, mint az óra után :( Erre nem is megyek többet, az edző csaj sem volt túl szimpi...előszedtem már a szobabiciklit, csak a sorsát várja..

Szóval, a cukor/inzulin eredményeim, természetesen diagramban a korábbiakkal együtt:




Na, és akkor jön a változatosság, az új aggódni való:

Nemtom, mér, vmit sejthetett, Surányi doki a cukorterhelés mellé megcsináltatta a TSH-t is, no, és annak az eredménye az lett, hogy kevesebb, mint 0,01!!!! Konkrétan nincs TSH a szervezetemben...a referencia tartomány szerint 0,25 és 4,2 között kéne lennie....

Elő is kerestem a korábbi TSH eredményeimet:



2006.01.07: 2,6
2011.04.06: 2,4
2012.06.22: 3,74
2012.11.21: 2,7
2014.01.06:      <0,01

Még emlékszem, a 2012.06.22-i a BMC-ben a "belépő" vizsgálatokkor volt, és akkor Szűcs mondta, hogy az inszemhez egy hangyányit magas, de még "elfogadta". Ehhez képest most meg magas.
Szóval, az nyilvánvaló, hogy valami pajzsmirigy túlműködés féle lehet, de a pontosabb tudnivalókért további vizsgálatokra vagyok kárhoztatva, méghozzá egy nyaki UH-ra (ilyenem még sosem volt), meg újabb vérvétel: FT3,FT4, anti TPO és TRAK...

Szóval megnyugtató szavakat, tapasztalatokat, légyszi, írjatok!

Én meg jövök az 5hós státusszal, mert a nagylány ma 5hónapos:)


2 megjegyzés:

  1. Van endó dokid, aki elemzi a TSH eredményeidet?
    Kérünk képet a nagylányról :)
    ha majd lesz időd/kedved: http://hellopetesejt.blogspot.hu/2014/02/jatek-magunkrol-mas-oldalunkrol.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze, a nőgyógy dokim endokrinológus, azért kerültem anno hozzá.
      lesz kép is..
      fú, a játék tetszik is, most csak elolvasni volt időm, de folytatom, ne aggódj, köszi, hogy gondoltál rám:)

      Törlés