2012. június 7., csütörtök

Irány a Budai Meddőségi Centrum...

Miután pénteken sem jött össze a tüszőérés, még annyira se, hogy pár nappal későbbre visszahívjon, érzékeny búcsút vettem Surcitól:(. következő lépcsőfok: Irány a BMC.
Mivel már jó előre gondolkoztam, és pár hete kértem időpontot, tegnap meg is ejtettük az első alkalmat. Mindenki nagyon kedves volt, úgyhogy eddig pozitív élményeink vannak csak. Az adatainkat egy bizonyos Újvári doktor vette fel, kedves idősebb doktor bácsi írógéppel:).
Most irány a mindenféle vizsgálat (szerencsére a HSG-t megúszom, elfogadták az 1 évvel ezelőtti lapar-hyster műtétemet), aztán megyünk vissza a hogyan tovább konzultációra, amit kb. júli közepére saccolok. Számolgattam, és ideális esetben, ha megvannak az alapvizsgálat eredmények, és nem kell más, akkor sztem augusztus nagyon végén, szeptember elején történhet az első beavatkozás, legyen az inszem, vagy lombik rögtön (mert azt sem zárom ki), meglátjuk.
Úgyhogy most mindketten izgatottan várjuk a folytatást.





Még egy szó a fránya peteérésről:
Én nem tudom, nem vagyok orvos, de a ciklus 8-9. napján határozottan olyan érzésem volt, mint ha most lenne. Surcit kérdeztem is a 13. napon, mikor voltam nála, hogy lehet-e, de azt mondta, hogy nem valószínű....mondjuk a neten olvastam pedig, hogy lehetséges, pláne, hogy nekem nincs szabályos ciklusom....hát nem tudom. De az milyen csoda lenne, ha kiderülne, hogy már terhes vagyok:). De mivel ezt így kitaláltam, tuti nem következik be.:( Azért jövő héten a 28. nap körül sztem csinálok egy tesztet, hátha...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése