2014. szeptember 3., szerda

Pajzsos

No, ma voltam kontroll vérvételen (bámulatos, hogy ha fizetek, akkor odamegyek a vérvételre - akár gyerekestül - nem kell várnom, kedvesek, és még aznap megküldik az eredményt, e-mailen! Az OEP-nek meg mért fizettem?), és szipiszupi normál (TSH, fT3, fT4) értékeim lettek! A TSH alacsonyabb, mint eddig valaha bárhol mérten, 2,06 (tom, a babagyárosok ezt is sokallnák, de ez most nem szempont).
Illetve nézettem egy prolaktint is, ha már, meg még mindig jön egy pici pötty a jobb mellemből, ha megnyomom - tom, ne nyomkodjam - az is normál lett.
Mindeközben a ciklusom 118. napján tartok :S A régi lemez újra indul, bár most ezzel annyira nem foglalkozom, legalább nem kell tamponra meg betétre költeni...


Közben nem elhanyagolandó téma, hogy kicsi Zozim 1 éves lett, amiről itt nagyon rondán eddig nem írtam :S, mentségemre legyen szólva, hogy mert az "életben" nagyon is foglalkoztunk vele, meg megin nyaraltunk, meg megin volt betegeskedés...hamarosan jövök az 'anniverzális' státusszal, csak az nem ilyen rövid poszt, mint ez

4 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog első szülinapot Zozinak :)Te szedsz gyógyszert a pajzsmirigyedre? Az Anti-Tpo-d neked rendben van egyébként? Kutakodom most a témában, mert velem is gond van. Visszaolvastalak pár hónappal ezelőtt, de erre már nem emlékszem a részletekre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszöni:) Nem, nem szedek (röviden összefoglalva: 3x néztük tsh-t, és mikor már az volt, hogy ha a következő se lesz jó, akkor gyógyszer, addigra magától megjavult:) anti tpo-m rendben volt, most nem nézettem, mert akkor 7500 helyett 12500 lett volna, és arra jutottam, hogy nekem most az felesleges

      Törlés
    2. Szóval neked is magas az Anti-tpo-d, de mégsincs Hashimitod? Ez ügyben nyomozok most..Ma és holnap DM 10%, nehogy elfelejtsd!

      Törlés
    3. ja, félreértettél, az anti tpo-m jó volt, mikor néztük. A 7500 meg a 12500 az a ft, amennyibe a vérvétel került:))))

      Törlés