2014. december 19., péntek

szeparációs szorongás, dackorszak...

Kb. ezzel a két kifejezéssel tudom jellemezni igen feszült napjainkat.
Igen nehéz elhinni, de az én tündibündi kislányommal, van, amikor igen nehéz, mint pl. mostanság is. A héten volt alkalmam 2 bolti óriáshangos hisztit is megélni, asszem eddig tartott a "simán bemegyek vele a boltba" időszak...igazából az a rossz, hogy mostanság (látszólag) indokolatlanul kezd el "balhézni", és rögtön, rém intenzív.
Közben meg az alvás is elromlott...pár hónapos kora óta minden izé nélkül átaludta az éjszakákat a saját ágyában, ahova gond és mindenféle kimondott altatás nélkül tettük le. 1 hónapja pl. mosolyogva integetett nekünk jóéjszakát kifele az ágyból Most meg pár napja tiltakozásba kezd, mikor be akarjuk tenni, többször felébred, pár hajnal óta átkerül a mi ágyunkba...
És akkor bedobhatom mellé a joker "jön a (őrlő)foga" dolgot is, amit csak sejtek, mert nézni azt nem nagyon tudom megnézni, mer nem hagyja.

Szeretem, imádom, és én vagyok a legboldogabb, de bizony van néha, hogy kimerülök, és azt mondom, nem bírom...éppen ezért ma este elmegyek, találkozom a barátaimmal, bízva benne, hogy megújít. És éppen itt az ideje bőven, hogy apa életében először itthon maradjon kettesben vele (vacsora időtől számolva, na azért mégsem egy egész nap)

2 megjegyzés:

  1. Tegnapelőtt jöttem rá, egy nagy hiszti keretében, hogy nem hülyeség az, ha ilyenkor magunkhoz szorítjuk (ha hagyja) + figyelemelterelés.
    Egyébként kitartás!

    VálaszTörlés