2013. november 24., vasárnap

Kimenő, gyors helyzetjelentés

Anya és apa jelentik, ma először mozdultak ki kettesben, moziban voltak, megnézték az 1 éve várt Éhezők viadala folytatást:)
2 hét múlva készülnek egy esti kiruccanásra is, anya úgy várja, mint egy tinilány, aki először mehet bulizni....

Gyors legfontosabb helyzet ismertető: Zozi már fog:), éjszaka egyhuzamban 11 órát alszik (rosszabbul járt sorstársak, légyszi, ne kövezzetek meg...), és nagyon kiegyensúlyozott, mosolygós kiscsaj:), részletek majd 1 hét múlva a 3 hós jelentésen, mert hogy már mindjárt 3 hónapos lesz....

Holnap megyünk a petefészek cisztájával kontrollra, reméljük utoljára. Ja, erről eddig nem is írtam, majd egy külön posztban beszámolok részletesen, de annyira szerencsénk van vele, hogy nincs is mit nagyon beszámolni, mert nem csinál mást, csak szépen zsugorodik.

5 megjegyzés:

  1. 11 órát? Na nee! Én már a 4 órának is örülök :D

    VálaszTörlés
  2. Szia, Most állítom össze a kórházi csomagomat. Tudom, hogy te is a flórban szültél. Abban segítenél nekem, hogy apás szülésnél a ruhát az adják vagy venni kell? Ha igen hol tehetem ezt meg.?Köszönöm a segítséget

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ott adtak csekket (egész pontosan mikor a szülésfelkészítőn voltunk szülőszoba látogatáson), amit be kellett fizetnünk, és cserébe ők adták a ruhát. Próbáltam amúgy gyógyszertárakban beszerezni, de sehol nem tudtam. Ahogy kivettem, sztem meg lehet velük oldani, hogy utólag fizetitek be (nem hiszem, hogy ezért ne engednék be apát). Legalábbis azért gondolom, mert van egy olyan emlékem, hogy tőlünk sem kérték el előre. Ha biztosra szeretnél menni, hívd fel a szülészetet (kórház honlapján ott a szám), segítőkészek, megmondják. Mikorra vagy kiírva? Hajrá:)

      Törlés
    2. Január végére vagyok kiírva. Voltam a szülészeten érdeklődni, de ott olyan bunkó volt a nő. Idézem erre neki nincs ideje. Pedig tök kedvesen mentem hozzá oda. Mert a védőnő csak nagy általánosságban tudta elmondani mi kell. Nagyon vegyesek az érzéseim a kórházzal kapcsolatban.De hát próba szerencse. Köszönöm a gyors választ.

      Törlés
    3. Nahát, ki volt az, hogy nézett ki? Van 1-2 kivétel, sajnos, akik nem túl kedvesek, de a többségük szerencsére aranyos. Remélem, a szüléskor csak jó tapasztalatod lesz. Na, akkor amit kell hozzájuk vinni: pelenka (bár napi 1-et tuti adnak, mikor fürdetik, cserélik, bevallom, én azon felül sosem cseréltem, csak a 3. nap eszméltem rá, hogy lehet, azt is kéne...), popsitörlő, köldökhintőpor - ha akarod, nem muszáj. Szüléshez hálóinget, és a babának bentlét ideje alatt ruhát adnak, fürdetni is ők fürdetik automatikusan. Biztos láttad a kórházi listám az egyik bejegyzésben, ha nem, akkor szólj, és belinkelem szívesen.

      Törlés