2013. január 29., kedd

Helló, védőnő! - 10.hét betöltve

Na, és ma reggel voltam is a védőnőnél, először. jó kis időzítés volt így a tegnap esti UH után.
Nálam  nem sokkal idősebb, tegezős, kedves nőci, van két porontya, úgyhogy nem kétlem a tapasztaltságát.
Vagy egy és egy negyed órát voltam nála. Kitöltötte a kiskönyvemet, egy rakás dolgot kérdezett a formanyomtatványnak megfelelően (volt benne, általa is bevallottan tökreleváns is, mint pl. hány km-re van a melóhelyem az otthonomtól..)
Csak úgy pislogott, amikor mondtam, a korelőzményem, meg, hogy inszem, és nem úgy van az, hogy az utsó mens-től kell számolni nálam, mer hogy a 28. ciklusnapon volt az inszem...asszem nem sok reprodukciós eljárásos páciense volt eddig:)
Fú, mondott egy csomó okosságot, le se bírom írni, meg kaptam ingyen kiadványokat, babaújságot:)
Hozzá is havonta kell menni, legközelebbre márc.6-ot beszéltük meg, de azt mondta, ha majd szeretném, házhoz is jön (nahát!) mondjuk 200 méterre van a lakásunktól:)
Ja, megmérte a súlyom, röpke 3 kilóval mutatott többet, mint előtte fél órával otthon, pucéran:) Amúgy mondta, hogy normális, hogy az elején az ember inkább fogy, mint hízik, mert ilyenkor a szervezet a méhlepényre öszpontosít, vagy mi.

Most  következő állomás a házirovosom kell, hogy legyen, tőle kell kérni beutalót teljes vérképre (meg amit Surányi írt fől Toxoplasma, CMV IgM és IgG, bármik is legyenek ezek) , vizeletre, EKG-ra (ha ő nem csinálja meg).
Ja, és hogy menjek el fogorvoshoz is (amúgy is aktuális az éves kontroll).

Megkérdeztem, hogy szerinte mennyire kell paráznom az influenzajárványtól, egyrészt nem láttam rajta, hogy nagyon kéne, másrészt pedig ő is azt mondta, hogy végülis beoltathatom magam...ja, tegnap Surányi is ezen az állásponton volt, így ketten vannak a háziorvosommal szemben, aki egyébként az otthon ülés, semmit sem csinálás parahíve minden körülmények között.
Na de azért én inkább nem oltatom be magam, tekintve, hogy még 1. trimeszterben vagyok, hanem abban maradtunk, hogy a melóhelyen megpróbálkozom azzal, hogy ebben a hátralévő 1 hónapban már dolgozhassak otthonról is, amennyit csak lehet....ezért már beszéltem is a kolléganőmmel, hogy segítsen, jöjjön velem beszélni a taplófőnökkel majd, ha végre méltóztatik befáradni a munkahelyére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése