2015. február 4., szerda

Vajon?

Vajon fogok én még járni a BMC-ben?
Ma végre leültem elolvasni a lemaradásaimat blogtársaimnál, és pont ketten is (Est meg andi) visszatértek oda újra...rebesgetik, hogy tökre megváltoztak ott a viszonyok, infrastruktúrák, elfogott a nosztalgia. Na, de nem is a nosztalgia a lényeg, hanem a jövő, hogy vajon Zozinak lesz-e tesója? És ha lesz, mikor? Ráadásul a baráti társaságunkban épp 4(!!!!) helyen is most várják a kistesót, most ez van terítéken, kéremszépen.
Igazából most már el kezdtem hajlani rá, hogy legyen nálunk is kistesó - Zozi születése után ezidáig korántsem voltam biztos benne, hogy szeretnék, sőt. De, most, hogy lassan másfél éves lesz, most kezdem el azt érezni, hogy igen, most már kezdek tudni foglalkozni mással is, szövögetni a terveket, hogy tanulni kéne, karriert építeni...1 hónap múlva megyek forgalmi vizsgázni, pszt!:)
Na, de hogy mikor lesz az a kistesó, még nemtom belőni, na meg hogy hogy...1 hónap múlva 30 is leszek, 35 felettre nem szeretném halogatni, de most meg valami melót is össze kéne hozni a "köztes időben", sok a bizonytalanság egyelőre, de legalább most épp nem rémiszt meg.

Te jó ég, Zozi közben meg 17 hónapos lett, kéne státuszt is írni...lassan ritkítani fogom..

5 megjegyzés:

  1. Micsoda jó hírek! Én arra szavazok, hogy mielőbb gyertek a BMC-be;) Sikeres forgalmi vizsgát addig is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyelőre ott még nem tartok, hogy végigcsináljam újra...sztem legkorábban 1 év múlva...

      Törlés
  2. Komolyan le tudtad írni, hogy 30 LESZEL?! Hát nem sül le a képedről a bőr, bakker… :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kinek mi:) jó, amúgy ennek azér van jelentősége, mert régesrégen úgy képzeltem, hogy 30 éves koromra már megvan a két gyerkőcöm.

      Törlés
  3. Bárhogy is döntesz, hajrá! :)

    VálaszTörlés