2014. július 18., péntek

Zozi nélkül

Mivel ma Pének céges bulija van, gondoltam, rám is rám fér egy kis nyár esti kikapcsolódás, és ideje lenne kipróbálni, hogy Zozi a nagyiéknál alszik...aztán a nagyi mondta, hogy akkor elhozzák ma délelőtt, és majd holnap délután hozzák haza....én meg már tervezgettem, hogy a ma este előtt veszek egy fürdőt, kilakkozom a körmöm, meg ilyenek, de jó lesz egy kis "kimenő"....most meg...az előbb vitték el, és összeszorult a szívem...hát ilyen ez anyaként....rém ambivalens....Ugye más is így van/volt vele?

Aztán szurkoljatok, hogy jól viselje az éjszakát! Na, a másik ambivalens: szurkolok, hogy ne legyen gond, és aludjon nyugodtan máshol, nélkülünk, másrészt meg azért jó lenne az is, ha nem hagyná hidegen, mert akkor tudnám, hogy biztosan kötődik hozzám...amin folyton aggódok, mert eddig még nem volt sose olyan klasszik szeparációs szorongásos megnyilvánulás.

(Megjegyzés: fogzás gond most sztem legalább nem zavar be, mivel tegnap kibújt az 5. foga, és azóta elmúlt az előtte pár napig lévő nyűgi)

4 megjegyzés:

  1. Mi tegnap este hagytuk először nélkülünk alvásidőben - teszt volt, mert holnap koncertre megyünk, tudni akartuk, mire számítsunk, ha felébred, és nem minket talál ott.
    Hááát... 11re mentünk haza, arra hogy Apu bent van nála, és a sötétben beszélgetnek, röhögcsélnek… :) Nem az a következetes neveléshez való ragaszkodás kategória, de én sikernek könyveltem el…
    Jah és egész este úgy hiányzott, hogy majdnem megszakadt a szívem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, az akkor nem biztos, hogy kiderült, de már párszor volt olyan (tán 3-5x?), hogy lefekvéskor nem voltunk itthon - ébredéskor már igen, max. nem mi fogadtuk reggel, mert még "aludtunk" - , na de olyan, hogy nem itthon aludt és nélkülünk, na, az most van először. Egyszer aludt eddig nem itthon, mióta "itt lakik", mikor kórházban voltunk, de akkor ott voltam vele.

      Törlés
  2. Mesélj, hogy sikerült? :D Én még nem szántam rá magam ilyen hatalmas tettre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja igen, akartam magamtól is már, csak...:S
      Naszóval, elég jól bírta, az esti lefekvésnél nem nagyon akart elaludni, viháncolt, és végül a nagyiék ágyán aludt el (tudni kell, hogy hát ugye nagyinak nem igazán sikerül betartani az esti rituálét, és úgy ne is várjuk hogy elaludjon, ha ott maradnak mellette dumizni, játszani, khm...), de sikeresen áttették a kiságyba, és 1x volt éjszaka egy felsírás, de nem kellett odamenni hozzá.
      Inkább az utána lévő napokban éreztem, hogy kicsit nyünnyögős, "anyás" volt.

      Törlés