2012. július 4., szerda

A bürokrácia bája, avagy vizsgálatok előtt és után

Jelentés:
- férjuram letudta már az ő vizsgálatait (sperma+vérvétel),
- én:
  •  voltam 3. ciklusnapi vérvételen (vagy 7 cső vért vettek le, jesszus, nem volt jó, de a nővér, vagy micsoda, nagyon aranyos és ügyes volt)
  • ultrahang vizsgálaton (sztem semmi értelme nem volt, hiszen az elmúlt egy évből havonta van ultrahang eredményem, ez a doki sem látott semmi újat)
  • leadtam a vizeletmintámat teljes vizeletvizsgálatra (odamentem, 1 perc alatt elintéztem, mondták, hogy délután már mehetek is az eredményért, el sem hittem)
  •  jövő hétfőn megyek emlő ultrahangra, ennek külön története van
  1. Újvári, amikor felvette a legelején az adatainkat, és mondta, hogy milyen vizsgálatokra kell mennünk, ezt nem mondta. Mit ad isten, helyettesítés miatt nála voltam UH-n is, ahol kicsit majdnem összeveszett velem, mert azt találtam mondani, hogy azt mondta, hogy nem kell (most már nem emlékszem, hogy mondta-e, vagy csak egyáltalán nem beszélt róla), ő meg kikérte magának, hogy ő ilyet nem mondott...sebaj, aztán megbékélt, lecsitítottam. Mondjuk hülye voltam, azt kellett volna mondanom, hogy: "azt NEM mondta, hogy kell mennem", ahelyett, hogy azt mondtam: "azt mondta, NEM kell mennem"...mennyit számít az a szórend, mi?
  2. már azt is megtudtam, hogy a mammográfia és az emlő ultrahang, két külön dolog. Mivel szóban mammográfiáról beszélt, de a vizsgálati lapra emlő UH-t írt, azt hittem, hogy ugyanaz. Hát nem.
  3. Persze ehhez a vizsgálathoz el kellett mennem a háziorvoshoz beutalót kérni (röhej az eü bürokráciája is, mint minden másé), ami végülis csak 2 órámba telt...(röhej2: nyugdíjasok nem tudom, miért a délutáni rendelésre járnak, pláne, ha fél órát du,álnak odabent...)
  4. persze 2 TB-s helyett is felhívtam, egyiknél közölték, hogy már csak augusztusra, másiknál szeptemberre van időpont...nekem meg ugye sürgősen kéne, hogy ne veszítsünk megint időt...úgyhogy foglaltam időpontot egy magánnál, 10e pénzért...
  5. és történt az óriás meglepi: a BMC-s fórumon kértem segítséget a lányoktól, hogy hogy tudom ezt megoldani a legokosabban (és persze legolcsóbban), és egyszer csak kapok 1 mailt az egyiktől, hogy ő ott dolgozik, ahova egyébként nekem a beutalót is adták, de elhajtottak, és ő ad nekem időpontot:))) Heni, egy tündér vagy, itt is köszönöm:)
Most a bűvös időpont: júli 20., ekkor megyünk ítélet hirdetésre vissza Szűcs dokihoz. remélem, nem jön közbe semmi, és itt kiderül végre, hogy akkor inszem (vagy rögtön lombik) a következő lépés...

2 megjegyzés:

  1. Szia,
    Én is Szűcs doki betege vagyok :)
    Az emlő UH-t én is összekevertem a mammográfiával.Ott erősködtem hogy nekem mammográfia kell,de ugyen nem lehet,csak UH.Úgy látszik ezt nem csak én értettem félre.

    VálaszTörlés
  2. Hát úgy tűnik...pedig azt gondolnám, hogy a saját szaknyelvüket jól beszélik...na de mindegy.
    Tanulság: mindent mindig visszakérdezni, megkérdezni, tájékozódni.

    VálaszTörlés